jeudi 6 mars 2008

Maroussia

Que n'es-tu rousse russe Maria
J'eusse rêvé te susurrer cela:

Ta bouche me ravit
Ma rousse en sourit
Tes pouces m'ont surpris
Ma rousse en a ri

Mes sens t'aiment
Les nuits de lune rousse
Je pense même
à la tienne si douce

Que n'es-tu rousse russe Maria
J'eusse rêvé de toi Maroussia.

6 commentaires:

bertrand a dit…

Some say prayers
I say mine

A. Riabovitchev a dit…

Sounds like russian song to me.
How are you this days?

Hubert de Lartigue a dit…

Thank you Andrei. You make me happy to say that. I am fine this day. Working on a big portrait. It comes good. I am happy. And you?

A. Riabovitchev a dit…

I am working on a new project.
Russian fairy tale.:o)

Hubert de Lartigue a dit…

I can't wait to see that on your blog.

A. Riabovitchev a dit…

I am not sure it fill be out soon.:o)